zaterdag 16 november 2013

We Heart It

Hey allemaal,
Ik (Floor) wil jullie graag wat vertellen over een app/site waar ik super enthousiast  over ben. Namelijk....We Heart It! Hiermee kan je plaatjes "hearten" en ook je vrienden volgen. Wil je er meer over weten of wil je mijn favoriete afbeeldingen zien? Lees dan snel verder!

Op We Heart It kan je je vrienden volgen. Dan kun je plaatjes zien die ze geheart hebben. Je eigen geheartte plaatjes kun je in collecties plaatsen dit houd in dat je ze in categorieën kunt indelen. Zo weet je precies waar je quotes, fashion pics en foto's van Rihanna zijn. Super handig! Je kan ook kleine filmpjes hearten. 

Ik zal jullie nu een paar van mijn favoriete afbeeldingen laten zien. Enjoy it!
1. Dit vind ik hele leuke inspirerende foto. Hierdoor ben ik tot het idee gekomen om onder mijn donkerblauwe trui een wit blouseje te doen. Very pretty. 2. Een afbeelding uit mijn collectie "Room inspiration" het ziet er heel knus en gezellig uit vind ik. Ik zou het liefst ook veel kussen op mijn bed willen hebben om er in te ploffen. 3. Cara! Mijn favoriete model. Ik vind haar wenkbrauwen zo mooi en ze is altijd een beetje gek. Hou ik wel van. 4. Deze quote vond ik een paar dagen geleden. Dit betekent het voor mij: Ik houd zoveel van een ander dat ik alles er voor doe om diegene gelukkig te maken, ookal moet ik daarvoor lastige dingen doen. Ik vind deze quote echt Beautiful!

Iemand die volgde op We Heart It had dit plaatje geheart. En ik was verkocht. Het is zo schattig! En ik hou van animatiefilms. Hihihi.

5. Ziet dit er niet eerlijk uit? 6. Weer een outfit die me inspireert. Short, crop top, vans, zonnebril, los vest.
 I love it! 7. weer en quote en niet zomaar een quote maar eentje over CORNFLAKES! deze quote zegt ookwel "Be yourself". 8. Van dit plaatje krijg een heel herfst/winterachtig gevoel. Ik vind de kleuren uit het plaatje goed gekozen.

Hahahah deze vind ik ook erg leuk! Ik houd van pizza, mijn favo eten. So get me a pizza!

Hier zie je nog een plaatje van mijn geheartte afbeeldingen. Ik vond de kleuren heel mooi bij elkaar, dus heb ik er een screenshot van gemaakt. :)

Heb jij al We Heart It? Volg me gerust of neem een kijkje op mijn profiel .

doeg xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten