zondag 24 november 2013

Ik heb me verslapen, WAT NU?!



Hee allemaal,


Het gebeurd mij (Chantal) heel vaak dat ik me verslaap, of dat ik gewoon m'n bed niet uit wil komen. 
Dan kijk op de wekker en dan zie ik dat ik nu wel heel erg moet opschieten.

Vandaag wat tips die je kan gebruiken als je je hebt verslapen, maar niet als zombie over straat wil.

Als je nog 1 minuut hebt om je klaar te maken:

Als je nog maar 1 minuut hebt voor je makeup is mijn tip om een felle lipkleur op te doen.
Zo trek je de aandacht naar je lippen, en niet naar je vermoeide ogen.
Doe dus ook geen mascara, oogpotlood en eyeliner op.
Ook kun je een felle blush op doen, dit heeft precies dezelfde reden.

Als je nog 5 minuten hebt om je klaar te maken:

Gebruik een concealer om je wallen weg te werken. 
Ook andere plekjes op je gezicht kun je hier mee bedekken.
Doe verder mascara op en je bent ready to go!

Als je nog 10 minuten hebt om je klaar te maken:

Ik zou er voor kiezen om dan concealer te gebruiken om je gezicht egaal te maken.
Mascara om je ogen wat meer te openen.
Blush en lipstick om wat meer kleur in je gezicht te brengen.
En als finish eyeliner, eyeliner ziet er altijd uit alsof je er heel lang over hebt gedaan, zo ziet niemand dat je hebt verslapen.

Als je nog 15 minuten hebt om je klaar te maken:

Als je heel snel bent kun je in 15 minuten alle dingen doen die je bij 10 minuten ook hebt gedaan, maar ook je gezicht nog even snel contouren.
Zo geef je net wat meer vorm aan je gezicht.
Dit geldt ook voor je wenkbrauwen, als je die doet ziet je gezicht er meteen een stuk anders uit.

Als je nog 20 minuten hebt om je klaar te maken:

Als je nog 20 minuten hebt kan je ook foundation of bb cream opdoen en het afpoederen met een matte poeder.
Dit bij heel veel mensen niet nodig, die hebben aan alleen concealer genoeg. 

Als je nog 30 minuten hebt kan je alles doen.

Een simple ooglook, felle lippen, een mooie blush, mascara, oogpotlood, eyeliner, een egale huid, vorm in je gezicht. Je ziet er super uit! 
Zorg er dan wel voor dat het niet té word. 

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen!

xxx Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten