vrijdag 8 november 2013

Cadeautjes voor je familie

Heee allemaal,

Ik (Chantal) vind het altijd heel erg moeilijk om een cadeautje voor mijn familie te bedenken.
Mijn moeder en broertje zijn allebei in November jarig, dus ik zal jullie laten zien wat ik voor hun koop.

Broertje (12):

Dit vond ik het aller moeilijkste, hij is te oud voor lego, maar voor parfum of iets in die richting te jong.
Dus toen ging ik nadenken over wat hij het meeste koopt, en dat is eten.

Wat ik kocht:



  • Een Kitkat familie pakket. Dit is het meest gegeten snoep door hem, dus dat moest er sowieso in. Ik kocht dit voor 1,50 euro bij de Candy Shop.
  • Een Chocolade letter kan natuurlijk in deze tijd ook niet ontbreken! Ik kocht een kleine letter T bij de Jumbo voor 0,89 euro.
  • Een Sinterklaas-chocolade-pop. Ik heb nog nooit zo'n grote sinterklaas pop gezien en hij was 1.50 euro bij de Jumbo.
  • En een kaartje is altijd goed! Ik kocht een hele leuke die veranderd als je aan een stokje trekt.

Moeder:

Mijn moeder houd van snelwandelen... ze heeft laatst op het NK gelopen en is 3e geworden. Hier is ze heel trots op, dus besloot ik een taart te geven met een foto van het NK erop. Bovendien is slagroom kinder taart haar favoriete taart, dus dat kwam mooi uit, mijn moeder viert haar verjaardag verder niet, maar ik vond het toch wel leuk om haar iets te geven.


Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden ! 
xoxo Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten