vrijdag 22 november 2013

Sweather Weather Tag

Hey allemaal,
Het is inmiddels alweer koud genoeg geworden om je sweaters aan te doen. Helaas want het is nu geen 30 graden meer, maar ook fijn want sweaters zitten o zo lekker. Ik (Floor) heb een aantal andere bloggers en youtubers ook deze tag zien doen en ik vond het ontzettend leuk om hem ook over te nemen. Dus hier is die dan!  Let's start!


Favoriete geurkaars?
Mijn favoriete geurkaars is vanille. Gewoon een lekkere normale geur. Het liefst heb ik 3 vanille kaarsen aan, zodat ik het extra goed ruik in mijn kamer.

Koffie, thee of warme chocolademelk?
Warme chocolademelk dat drink ik het liefst met koud weer. En kunnen er misschien slagroom en marshmallows in? Dat maakt het nog lekkerder. Thee drink ik ook wel graag maar warme chocolademelk is gewoon mmmmm.

Wat is de beste herfst herinnering die je hebt?
Elke herfstvakantie ga ik met mijn gezin naar de bossen toe en dan ga ik daar een stuk wandelen met de hond. Heel gezellig en super herfstachtig. Als tussenstop gaan we naar het bos café en daar drinken we dan warme chocolademelk. :)

Welke make up trend vind je leuker: Winged eyeliner of donkere lippen?
Winged eyeliner. De keuze is voor mij snel gemaakt, omdat ik een lichte huid heb wordt mijn huid van donkere lippenstift nog bleker. Dan lijk ik bijna een spook. Eyeliner vind ik sowieso erg mooi staan.

Wat was je voor Halloween?
Dit jaar heb ik geen Halloween gevierd. Voorgaande jaren was ik vaak als skelet. Ik had namelijk een trui waarop een skelet stond.

Hoeden of sjaals?
Sjaals! Ook deze keuze is snel gemaakt voor mij. Hoeden staan me gewoon niet. Sjaals zitten gewoon zo lekker en ze maken je warm. Vaak heb ik dan ook in huis tijdens het huiswerk maken een sjaal om.

Meest gedragen sweater?
Mijn ombre sweater van the Sting. Die heb ik vorig jaar gekocht. Ik kan me niet meer herinneren hoe duur die was. Deze trui is niet heel dik waardoor je hem ook op koude zomeravonden kan dragen. Daardoor heb ik hem veel aangehad.


Favoriete herfst nagellak kleur?
Bordeauxrood! Je ziet deze kleur ook veel terug in de herfstkleding in de winkels. Ik heb nog geen nagellak in deze kleur, maar zoals ik jullie al eerder had verteld heb ik wel een mooie gezien. Eentje van Essence met glitters. Misschien dat ik die maar aan de sint ga vragen.

Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans. Leggings vind ik niet zo mooi. Ze kunnen wel leuk zijn maar dan moet je ze ook goed combineren. Skinny jeans zijn gewoon mijn favoriete broeken.

Laarzen of uggs?
Deze vind ik lastig. Tja, uggs, ze lopen wel erg comfortabel maar zo zien ze er ook uit. Ik vind ze net op sloffen lijken. En laarzen draag ik ook niet echt. Ik ga dan toch voor de laarzen omdat ik denk dat enkellaarsjes er ook onder valt en die vind erg leuk.

Dit was de tag dan alweer. Neem de tag over als je wilt en ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden. Vragen beantwoorden vind in altijd erg leuk om te doen. Als jij nog een vraag hebt voor mij of Chantal kan je die altijd stellen.
Wat zou jij kiezen thee, koffie of warme chocolademelk?

doeg xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten