vrijdag 15 november 2013

Review Essence Beauty Beats lijn

Hee allemaal,

Ik heb vandaag een review voor jullie over twee producten van de Beauty Beats lijn van Essence.
Dit is een lijn gemaakt met Justin Bieber.



Dit is de hele lijn, ik vind hem echt ontzettend leuk!
Ik heb zelf twee producten van deze lijn gekocht, maar het liefste zou ik nog wat meer producten halen.

Essence Beauty Beats Blush:

Als eerste heb ik de blush gekocht. 
Dit is een super mooie knalroze blush.

  

Het is de kleur 01 Groupie at heart

Op je huid geeft hij een hele mooie gezonden blush, niet te overheersend, maar wel zichtbaar.
Het is een matte blush die je bij iedere outfit kunt dragen.
Deze blush kost 2,59 euro!
Echt een aanrader!

Essence Beauty Beats Nail Polish:

Dank kocht ik ook nog een nagellak van de Beauty Beats lijn.
Het is een hele mooie licht grijze kleur met een schimmer er in.


Na twee lagen dekt hij heel goed.

Deze nagellak kost 1,89 euro per stuk! 

Ik ben heel blij met deze twee aankopen.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten