zondag 10 november 2013

Mini shoplog Kruidvat en H&M

Hey allemaal,
Vorige week ben ik (Floor) even naar de Kruidvat geweest omdat ik een hele leuke aanbieding zag. Namelijk een krultang van het Beauty essentials zometeen hier meer over. Ook was ik op de H&M site aan het kijken (Duh, het is mijn favoriete winkel.). Hier vond ik twee leuke items die ik meteen in mijn shoppingbag plaatste.

Als eerst ik ben ik dus naar de Kruidvat geweest voor de krultang die ik had gezien. Deze krultang was eerst €14,99 en nu voor maar €8,99!!! €14,99 is al geen geld, maar ik had het er toch niet voor over om hem te kopen. Want krultangen met een lage prijs hebben vaak niet zo'n goede kwaliteit. Toen ze naar €8,99 werden afgeprijsd vond ik het toch het proberen waard. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Hij is 25mm. Nu maar hopen dat die het ook nog goed doet. :)


In de Kruidvat kwam ik iets tegen waarnaar ik al een hele tijd op zoek naar was. Namelijk....een hardlooparmband voor je mp3. Nu heb ik geen mp3 maar mijn mobiel past er ook in. Zo kan ik eindelijk muziek luisteren tijdens het hardlopen. Ook deze aankoop was afgeprijsd van €7,99 naar €3,99


Mijn laatste aankoop bij de Kruidvat is een nail oil pen. Mijn nagelriemen zijn namelijk heel droog. Ik had gewoon iets van nagelverzorging nodig. Deze pen was eerst €7,95 toen €3,99 en nu €2,-!!! Het verzorgt mijn nagels heel goed.


Dan nu mijn twee aankopen van de H&M, yay! Ik had een nieuwe broek nodig en deze vond ik ik echt
GE-WEL-DIG! De broek is van spijkerstof en heeft dunne verticale witte strepen. Er was een tijdelijke actie waardoor sommige broeken 50% korting hadden de broek kostte hierdoor maar €14,95!

Ik heb ook nog een shirt gekocht. Eigenlijk had ik niet echt een shirt nodig, maar ik kon hem niet laten liggen. Ik ben er nog niet over uit of ik dit shirt gewoon ga dragen of voor de gym lessen. Dit shirt met blauwe opdruk was €9,95.


Dit waren mijn aankopen. Hebben jullie deze week nog iets gekocht?

doeg xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten