dinsdag 22 oktober 2013

My bucketlist

Hey allemaal,
Vandaag heb ik (Floor) voor jullie een bucketlist (wordt ook wel before I die I want to... genoemd) opgesteld. Voor degene die het niet kennen: het is een lijst waarop dingen staan die je ooit een keer wil doen in je leven. Hieronder staat mijn lijst. Er zitten wat rare dingen bij maar ook hele leuke al zeg ik het zelf. Veel leesplezier!

1. Laat ik met een domme beginnen. Ik wil heel graag een keer alle Narnia films achter elkaar kijken. Dat is toch hartstikke gaaf om te doen! Narnia is echt één van mijn favoriete films.

2. En.... ik wil ook graag alle Pirates of the caribbean films achter elkaar zien. Ik vind Johnny Depp in de rol van Jack Sparrow echt helemaal geweldig. Ik kan er dan ook hard om lachen. Deze films zijn ook zeker mijn favoriet.

3. JA, ik zou het echt super vinden om met mijn beste vriendin op vakantie te gaan. Ik zou daar echt geen nee op zeggen. Wie wil dit nou niet?

4. Het lijkt mij heel leuk om iemand die je tegen komt op straat gewoon zomaar een cadeau te geven. Je kan dan iemand heel gelukkig maken en verassen. Ik zou het ook leuk vinden als dit bij mij gebeurt maar tegelijkertijd ook wel raar.

5. Dit is eigenlijk de droom van elk meisje denk ik. Een grote kast in je kamer met al je kleding en schoenen. Zo kan je elke dag door je garderobe lopen om te kijken wat je aandoet.

6. Nadat klaar met school ben zou ik wel een jaartje nar het buitenland willen. Niet heel ver iets als Frankrijk of Engeland. Daar neem ik dan een baantje zodat ik geld verdien en ondertussen ga ik de taal van dat land heel goed leren. Ik weet wel dat ik dit nu wil maar misschien wil ik dit over 4 jaar niet meer.

7. Dit wil ik het liefst zo snel mogelijk doen. In de zomer van 2014 ofzo. Bij een colour run moet je 5 km hardlopen (maakt niet uit hoe hard je gaat) en tijdens dat je rent wordt je ondergegooid met gekleurd poeder. Bij de start is je shirt nog wit maar daarna zit je shirt (en jijzelf) onder het gekleurde poeder. Het klinkt heel leuk En wanneer je meedoet steun je ook nog eens een goed doel. Je moet namelijk betalen om mee te doen. TIP: doe samen met je vriendinnen mee.

8. Wat ik ook wilde doen was een blog beginnen. En dat is dus gelukt! Op naar het volgende wat ik wil doen.

9. Flessenpost versturen! Het lijkt me echt grappig om een brief in een fles te doen en in zee te gooien. Je weet nooit hoe ver de fles zal komen. Het kan zomaar gebeuren dat je een reactie uit Engeland krijgt. Je kan zo een heel simpel een nieuwe vriend(in) vinden.

10. Voor een dag overal JA! op zeggen. Dat wordt een lastige want zodra mensen het doorhebben gaan ze rare dingen vragen. Maar het is ook leuk zo ga je dingen doen die je anders nooit zal doen.

11. Steeds als ze bij het tv-programma I Carly op Nickelodeon Spaghetti taco's aan het eten zijn vraag ik me af hoe het smaakt. Het lijkt me eigenlijk niet zo lekker. Het is een rare combinatie. Ik wil echt weten hoe het smaakt! 

12. Het lijkt me heel grappig om een trend te zetten. Bijvoorbeeld door een cool woord te verzinnen en dat iedereen die overneemt. En dat ik dan die trendsetter ben. Ik zie het al helemaal voor me hahaha :)

13. Een voedselgevecht houden! Het lijkt me vies, raar, grappig en leuk tegelijk. Het plaatje wat erbij staat vind ik trouwens een beetje vreemd maar ik kon geen andere vinden.

14. Met vriendinnen allemaal taarten, cakes, cupcakes en koekjes bakken tot in de avond. Een bak marathon. Daarna gaan we logeren en dan eten we ook alles lekker op. :)

15. Ik wil graag een keer bbq'en op het strand en daarna met al mijn vrienden op het strand slapen, naar de sterren kijken en vooral veel lol hebben.

16. Naar een concert gaan van een van mijn favoriete artiesten is altijd gaaf om te doen. Dus dat wil ik ook! Ik zou dan graag naar Macklemore, Beyoncé of Emeli Sandé willen.

17. Wanneer je dit doet weet je nooit waar je terecht komt. Lijkt me heel leuk om te doen. Zo kom je nog eens een keer ergens anders.

18. Cara Delevingne ontmoeten. Zij is een model. Het is natuurlijk altijd leuk om een bekend iemand te ontmoeten.

19. Een heel groot waterballonnengevecht houden en zorgen dat niemand veilig is. Perfect om in de zomer te doen.

20. Dit lijkt me echt hilarisch om te doen. Een taart in iemands gezicht gooien. Hahahah :D

En wat staat er op jouw bucketlist? Let me know.

doeg xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten