zaterdag 26 oktober 2013

Birthday wishlist

Hey allemaal,
Ik (Floor) ben alweer bijna jarig (12 november, zet dat maar in je agenda). En ik vond dat het tijd werd om een verlanglijstje te maken. Ik vind het altijd heel lastig om cadeaus te verzinnen, zo nu ook. Maar toch heb ik een paar leuke cadeaus weten te verzinnen. Ben je benieuwd welke? Lees dan gauw verder.

1. Een Wreck this journal (verkijgbaar bij bol.com). Voor de mensen die het niet kennen het is een boek waarin allemaal opdrachten staan die je moet doen. Hierbij moet je bijvoorbeeld een pagina met een woord vol schijven, een tekening met lijm maken of koffie in je boek spetteren. Dit cadeau krijg ik sowieso van mijn vader en daar ben ik heel blij mee. 2. Het wordt weer herfst en winter en het wordt als maar kouder en kouder. Dus staat er op mijn verlanglijstje een plaid. Je kan het om je heen slaan als je het koud hebt (hiervoor ga ik hem het meest gebruiken want ik heb het vaak koud) en je kan hem ook op je bed leggen als versiering. 3. Bij mijn vader heb ik mijn kamer in een andere kleur geverfd dus een rede voor een nieuw dekbed in die nieuwe kleur. Dit dekbed heb ik gevonden op de site van de H&M. Ik vind deze zo leuk omdat die zo herfstachtig is door de uiltjes en vosjes die erop staan. 4. Ik wil ook basic shirtjes deze zijn van de H&M en vind ik erg fijn omdat ze wat losser vallen. 5. De reden waarom ik die shirtjes wil, is omdat mijn eigen shirts wil maken met transferpapier (te koop bij de Hema). 

6. Geurkaarsen! Ik ben dol op ze. Ze ruiken zo lekker en ze staan zo leuk in je kamer. Daarom wil ik ze graag hebben. 7. Deze ketting had ik bij de H&M gezien and I'm in love. Ik houd van wat grotere statement kettingen zoals deze. Deze lichtroze ketting zal supermooi bij mijn donkerblauwe trui staan. Je merkt misschien al een beetje dat H&M mijn favo winkel is ;) 8. Ik heb al twee gouden kettingen thuis liggen maar een grote zilveren ketting ontbreekt nog aan mijn collectie. 9. De Nivea lip butters zijn zo goed! Ik heb vanilla & macadamia al, die vind ik heel fijn. Rasberry rosé wil ik ook nog. Waarschijnlijk ga ik die zelf kopen want we zijn NU bij de Kruidvat en Etos voor maar 2,- euro! 10. Dit lakje van Essence ziet er supermooi uit. Die moet ik hebben! Het is een bordeaux rode lak met glitters. 11. En last but not least een portemonnee. Deze is van SIX. Hij is zwart met gouden kruisjes en te koop voor €12,95.

Dit was mijn birthday wishlist. Wat staat er op jouw verlnglijstje?

Doeg xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten