maandag 21 oktober 2013

Favorite music of the moment

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik (Floor) aan jullie al mijn favoriete nummers van nu horen. Ik luister heel graag muziek wanneer ik huiswerk maak, als ik aan het douchen ben, als ik fiets of wanneer ik zin heb om even uit mijn dak te gaan op een goed nummer. Het liefst zing ik ook mee ook al ken ik de halve songtekst niet, hahaha.
Ga er even voor zitten want het zijn er een heleboel. Enjoy it!

Talk dirty - Jason Derulo
Wauw! Dit nieuwe nummer van Jason Derulo heeft een hele lekkere beat in het begin maar ook tijdens het refrein. Echt GE-WEL-DIG! Ik vind Jason Derulo sowieso een goede artiest en dit nummer van hem vind ik wel echt de beste. Talk dirty is een echte aanrader om aan je playlist toe te voegen.

Royals - Lorde
Lorde is een Nieuw-Zeelandse singer-songwriter en ze is pas 17 jaar. De eerste keer dat ik dit nummer beluisterde vond ik dit niet echt mijn stijl. Een week later hoorde ik het op de radio en toen vond ik het toch wel leuk. En nu luister ik royals elke dag! Het is een heel relaxt nummer.

Da Bop - WTF!
De meeste van jullie kennen dit nummer waarschijnlijk al een jar geleden kwam dit nummer uit. Laatst toen ik in de auto zat met een vriendin hoorden we dit nummer op de radio en we gingen heel hard mee zingen. Het heeft een heel vrolijk deuntje. Je wordt er helemaal happy van! Één nadeel het blijft de hele dag in je hoofd zitten hahah.

Melodies - Madison Beer
Madison Beer is ook nieuw in het muziekwereldje. Ze is pas 14 en heeft nu al zo´n mooie stem. Melodies is een vrolijk liedje en het heeft een leuke videoclip. Volgens mij is ze ontdekt door Justin Bieber (verbeter me als ik het fout heb).

White walls - Macklemore & Ryan Lewis
Macklemore is een van mij favoriete artiesten. Ik heb geen idee wat mijn favoriete nummer is van hem. Ze zijn allemaal super swingend! Andere nummers die ik gaaf vind van hem zijn: Same love (een wat rustiger liedje), Thrift shop, And we danced en Can't hold us.

Take your time girl - Niels Geusebroek
Dit is een rustig en mooi liedje. Niels Geusebroek kreeg de opdracht om een liedje te schrijven op het ritme van een hartslag van een baby. Take your time girl stond binnen no time op nummer 1.

4x4 - Miley Cyrus ft. Nelly
You love it or you hate it. Dit te gekke nummer komt van het nieuwste album van Miley. Deze song is niet de bekendste van het album en juist daarom wou ik hem met jullie delen. Dit is nummer heeft ze samen met Nelly gezongen. Het heeft een heel leuk deuntje. Ook dit nummer blijft in je hoofd zitten. Dit nummer vind ik trouwens heel fijn om op te hardlopen.

The Spark - Afrojack ft. Spree Wilson
De Nederlandse DJ Afrojack heeft weer een nieuw nummer uitgebracht: The Spark. Ook dit nummer heeft een gave beat. Een musthave om op je playlist te hebben!

Andere nummers die ik heel leuk vind en jullie even wil laten horen staan hieronder. Klik op de titel van de song om het te beluisteren.

Dit is het nieuwste nummer van Rihanna and I love it!

Nou, dit waren alle nummers die nu graag luister. Ik hoop dat er paar nummers bij stonden die jullie nog niet kenden en die jullie heel leuk vinden. Wat zijn jouw favoriete nummers?

Doeg xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten