woensdag 23 oktober 2013

Colours of the rainbow TAG




Heeeii.

Vandaag doe ik (Chantal) de Colours of the rainbow TAG voor jullie.
Bij elke kleur in de regenboog vertel je jou favoriete product in die kleur. 

Oké we beginnen bij ROOD. Dit was helemaal niet moeilijk kiezen voor mij. Ik heb namelijk vorige week Heat van Beyoncé gekocht. Het is een parfum met een super lekkere geur en ik draag hem nu iedere dag! 

Dus dit is absolute favoriet!








Dan ORANJE, ik heb niet zoveel oranje producten, maar van de producten die ik heb, heb ik een nagellakje gekozen van Herome. Hij lakt ontzettend fijn en dekt heel goed. 





Dan GEEL, daar was ik al heel snel uit. Het klinkt misschien raar, maar de bodylotion van Zwitsal is zoo fijn! Hij geeft je echt een hele gladde huid en ik vind hem ook super lekker ruiken. Dit is al mijn derde verpakking en ik zou hem zo nog een keer kopen! Ook een favoriet dus. 
En we zijn al weer aangekomen bij GROEN. Na lang zoeken vond ik eindelijk een groen product in mijn verzameling. Het is een product die ik al een tijdje niet meer heb gebruikt, maar ik vind hem best fijn. Het is de Schwarzkopf volume mousse for fine hair ultra strong. Hij maakt mijn haal wel vet, maar verder doet hij goed zijn werk.

Dan BLAUW, ook dit was geen moeilijke keuze, ik koos natuurlijk voor mijn favoriete mascara, de Maybelline Rocket Volum Express. Hij heeft een heel fijn borsteltje, de mascara loopt niet snel uit en blijft goed zitten. Ik ben meer dan tevreden over dit product. 

Als ik heel eerlijk ben weet ik eigenlijk niet goed wat INDIGO is, maar ik vond na een tijdje google dat de Andrélon producten indiogo zijn. Dus daarom koos ik voor de Andrélon intensieve conditioner voor pluizig en droog haar. In deze conditioner zit Marokkaanse arganolie. Dit maakt je haar super super super zacht. Echt een heel fijn product! 

Dan VIOLET, nog een kleur waar ik voor moest Google-en. En ik heb geen producten in deze kleur, dus ik dacht, nou dan doe ik maar gewoon een paars favoriet product en dat is de Catrice Mattifying Oil control paper. Dat is een mond vol, maar het is een heel fijn product, iedereen herkent het vast wel, je hebt gesport of het is gewoon heel erg warm en er zit een soort olie op je huid. Als je met deze doekjes daar overheen gaat trekt en olie in de doekjes en is je huid weer mooi matt. 

En dan als laatste MULTICOLOURED! Dus allemaal verschillende kleuren, ook hier was ik al snel klaar met beslissen, omdat ik dat product op dit moment op mijn nagels heb. Het is de Essence Nailart special effect topper in de kleur 09 copper'ize me! Het is een glitter top coat met allemaal verschillende kleuren glitters. Hij is heel erg mooi over een coraal lakje. 


Ik hoop dat jullie dit een leuke TAG vonden.
xxx Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten