zondag 20 oktober 2013

And that's who I am TAG

Hallo allemaal,

Vandaag ik (Chantal) de And that's who I am TAG doen.
In deze TAG vertel ik wat meer over mezelf met behulp van plaatjes en ik geef er uitleg bij.




 Als eerste heb ik deze 5 plaatjes. Ze gaan allemaal over vriendschap. En persoonlijk vind ik dat vrienden de belangrijkste mensen op de wereld zijn. Je kan altijd bij ze terecht je kan met ze lachen en jezelf zijn.

Dus deze plaatjes zijn heel belangrijk voor mij.














 Dan de plaatjes over mode, dit is iets waar ik heel erg van hou. Ik kijk in mijn vrije tijd altijd filmpjes over mode, zoals Lookbooks, OOTD, Shoplogs, DIY's en nog veel meer. Hoe je eruit ziet geeft meteen wel een eerste indruk bij mensen.




Dan dingen over school. Ik zit in de 2e van het VWO. Ik merk dat bijna mijn hele leven om school draait. Ik word 's ochtends wakker en ga naar school, 's middags kom ik thuis van school en moet ik leren of huiswerk maken. Daarna ga ik slapen en de volgende dag begint het weer opnieuw. Verder heb ik natuurlijk wel heel veel vrienden aan school over gehouden. 







 

Dan eten. Ik ben iemand die de hele dag door kan eten. Ik eet ook heel erg veel. Maar ik vind het ook heel erg leuk om te bakken, of met vrienden uiteten te gaan of naar de snackbar of Mc Donalds. Dat heeft altijd echt zo'n gezellige sfeer.

Mijn lievelings-eten is Lasagne. En mijn lievelings-drinken Milkshake aardbei.






Hier zijn nog wat random plaatjes over mezelf.

 

 

 

 

 

 
 


 













Ik hoop dat jullie dit een leuke TAG vonden en tot de volgende keer.
X Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten