vrijdag 6 december 2013

Baby Lips en Catrice lipstick review ♥

Hee allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie over 3 lip producten die ik erg fijn vind.



Als eerste Baby Lips!
Sinds deze in Nederland zijn heb je er waarschijnlijk al veel over gehoord, gelezen of heb je ze al gezien.
Ze zijn ontzettend populair, en terecht!
Ik vind ze zelf ook super fijn. 
Ze maken je lippen lekker zacht en ze geven nog een mooie kleur ook.


Ik heb deze twee, Cherry me en Hydrate.
Hydrate heeft een hele zoete geur. Het heeft iets weg van limonade.
Hij maakt je lippen super zacht!

Cherry me verzorgt je lippen ook heel erg goed. 
En er zit een beetje kleur aan. 
Het is een hele mooie subtiele kleur, maar het geeft wel iets extra's.

Deze lippenbalsems kosten 3,50 euro

Dan heb ik nog een lipstick die ik ook super mooi en fijn vind.
Het is de kleur 210 Pinkadilly Circus van Catrice.


Het is een mooie roze kleur die niet al te veel opvalt, maar wel zichtbaar is.
Hij heeft een hele fijne textuur. 
Hij brengt makkelijk aan en is lekker cheap!

Deze super mooie lipstick kost 3,99 euro

Pinkadilly Circus
Cherry me
Hydrate
Mijn lippen zonder iets erop
Hydrate


Cherry me
Pinkadilly Circus

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden!
xoxoo Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten